اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس غمگین جدید

خواهم که سری باشم ، تو تاج سرم باشی / تا خاک رهی باشم ، تو رهگذرم باشی . بیا مثل مرغان آشفته هجرت کنیم / افق را به مهمانی پونه دعوت کنیم اس ام اس غمگین در طلوع یک دوستی هرگز غروبی نیست ، پس زندگی کن برای کسی که دوستش داری . اگه عشقم حقیره ، اگه جسمم کویره ، اگه همیشه تنهام ، اگه خالیه دستام ، برای تو عاشق ترین عاشق دنیام . آسمان را بی ستاره ، دریا را بی موج ، دیده را بی اشک ، لب را بی خنده و زندگی را بی تو دوست ندارم ای بهترینم . زیر پر نور ترین ستاره های آسمان کویر هم ، تو همچنان درخشان تری . اگر دیدی دلی تنها نشسته / میان رنج غم ها تک نشسته / نگو آن دل چرا تنها نشسته / بدان که دوریت آن را شکسته . ما غصه خور تلخی فریاد شماییم / شادیم در آن لحظه که در یاد شماییم .

اس ام اس غمگین جدید

غمگین تر از پاییز ، زمستونه که بهار ندیده ، اما غمگین تر از او منم که تو را ندیدم .

باز باران تا همیشه / نم نمک بر روی شیشه / مینویسه تا بدونی / مهربونیت پاک نمیشه .

زندگی وقتی قشنگه که دلی برای دلی تنگ میشه ، الان زندگیم خیلی قشنگه .

سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند ، بیاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم !

تو بشو ساحل قلبم / من میشم ماهی مرده / تا بگن به عشق ساحل / لب دریا جون سپرده .

غم داشتن بخشی از زندگیست ولی غمخوار نداشتن عذاب زندگیست ، غمخوارتم رفیق !

اس ام اس دلتنگی زیبا

ساکنان دریا بعد از مدتی صدای امواج را نمی شنوند و چه تلخ است قصه ی عادت . هنگامه ی نسیمی که بوی تو را به ارمغان می آورد ، آری ، معنای با تو بودن را فقط سادگی شمیم عشق میفهمد . تنهاترین آدم دنیا کسی است که دلش زندانی دیگری باشد . من دل به کسی جز نو به آسان ندهم / چیزی که گران خریدم ارزان ندهم ای که در فصل خزان بینی مرا با پشت خم ، این زمستان را مبین ، ما هم بهاری داشتیم ، این نیز بگذرد . خدایا به داده و نداده و گرفته ات شکر ، که داده ات نعمت است ، نداده ات حکمت و گرفته ات امتحان . یک شبی مجنون نمازش را شکست / بی وضو در کوچه ی لیلا نشست / گفت : یارب از چه خوارم کرده ای ؟ / بر صلیب عشق دارم کرده ای ؟ تو یعنی معنی عشق ، تو یعنی تصویر پاکی ، تو یعنی خود سادگی ، تو یعنی سراسر یکدلی ، تو یعنی آخر پاکبختی ، تو یعنی تماما دیوانگی ، تو یعنی تجلی دلدادگی ، تو یعنی دلیل رنج ، تو یعنی دلیل گریستن ، تو یعنی آرامش مطلق ، تو یعنی امروز رفته ، تو یعنی آرزوی فردا ، تو یعنی بی تو هرگز . اس ام اس دلتنگی امشب که محتاج تو ام جای تو خالی است / فردا که می یایی به سراغم نفسی نیست .

اس ام اس دلتنگی

پر می کشی و وای به حال پرنده ای / کز پشت میله ی قفسی عاشقت شده است .

امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد .

و خداوند زمین و آسمان را آفرید …
و ساخت بقیه ی چیزا رو به چین واگذار کرد !

شنیدی که دلم گفت بمان ، ایست ، نرو / به خدا وقت خداحافظی ات نیست نرو / نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست / گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست ، نرو .

سعی کن به خاطر کسی که دوست داری غرورت را از دست بدهی نه به خاطر غرورت کسی که دوست داری را از دست بدهی .

شعر عاشقانه جدید

بعضیا باید اینقدر بمونن تو “کفت” که خوب تمیز شن … در گلستان هیچ گل ندهد بوی تو را / کنم هر دم آرزو که ببینم روی تو را . آسمون چشمام بدجوری شده ابری / میخوام ببارم واسم نمونده صبری . گریه نشانه ی ضعف نیست ، گاهی نشانه ی یک بخشش است ، گاهی یک فداکاری ، گاهی یک ظلم ، گاهی هم نمایانگر عظمت یک عشق . واسه تسکین دلم میگم میاد / ای دل شکسته غصه نخور زیاد زیاد . شعر عاشقانه درد را از هر سو که نوشتیم درد بود / غم عشق ، کمرش را شکست آن که مرد بود . منطق عشق منطق عشق ، منطق دلیل و برهان نیست ، منطق صغری و کبری نیست ، منطق علت و معلول نیست ، منطق عاشق و معشوق است ، منطق امید و آروز ، منطقی که فقط عشاق به آن استناد می کنند و عقلا به مضحکه بر مجلس عقل ، و من بر همان منطق تو را می پرستم و می ستایم . بهترین ترانه رو من از چشمای تو می سازم / تو قمار زندگیمون تو نباشی من می بازم / با تو من مالک دنیام / بی خیال غربت غم بی خیال نور فردام .