اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

تهیه شارژ با استفاده از پایانه های فروش (POS)

تهیه شارژ با استفاده از پایانه های فروش (POS)

مشترکین ایرانسل می توانند با استفاده از پایانه های فروش بانک های طرف قرارداد ایرانسل سیم کارت خود را شارژ نمایند. برای این کار باید به روش زیر عمل نمایید:

برای این منظور ابتدا به یکی از فروشگاه هایی که دارای پایانه فروش می باشد مراجعه نمایید، کارت بانکی خود را در دستگاه بکشید و از منوی آن خرید شارژ ایرانسل را انتخاب نمایید و از یکی از مبالغ هزار، 2 هزار، 5 هزار، 10 هزار و 20 هزار تومانی یکی را انتخاب نمایید و پس از کسر مبلغ شارژ از حساب بانکی شما دستگاه رسیدی که شامل پین کد شارژ می باشد چاپ می نماید و کد شارژ را با استفاده از روش گفته شده در قسمت قبل وارد سیم کارت ایرانسل خود می نمایید.

اگر چنانچه خللی در هنگام چاپ رسید رخ دهد شما تنها می توانید با استفاده از همان کارت و همان پایانه فروش رمز شارژ را مجدداً دریافت نمایید.

روش های خرید شارژ

 

شارژ الکترونیکی ایرانسل

شارژ الکترونیکی : سرویس جدیدی که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه نموده است سرویس شارژ الکترونیکی و یا همان E-Charge می باشد با استفاده از این سرویس دیگر لازم نیست که شما مبالغ از پیش تعیین شده شارژ تهیه نمایید و می توانید با هر مبلغ و میزانی شارژ ایرانسل خرید نمایید به عنوان مثال یک شارژ 1400 تومانی با استفاده از این سرویس می توانید خریداری نمایید.

به منظور خرید اینگونه شارژ باید به نمایندگان ایرانسل که دارای گواهینامه شارژ الکترونیکی می باشند مراجعه نمایید و پس از انجام عملیات پیامکی به منظور موفقیت آمیز بودن عملیات دریافت خواهید کرد.

منبع »» روش خرید شارژ ایرانسل

اموزش نحوه خرید شارژ

اموزش نحوه خرید شارژ

امروز در این پست قصد داریم به دو روش از مجموعه روش های خرید شارژ ایرانسل بپردازیم روش اولی که برای شما شرح خواهیم داد خرید شارژ از طریق وبسایت ایرانسل می باشد.
و روش دوم نیز تهیه شارژ از طریق خود پراز می باشد.

طریقه خرید شارژ مستقیم از طریق وبسایت ایرانسل

همانطور که می دانید شارژ مستقیم و یا TopUp روش جدیدی است اپراتورها این روزها ارائه کرده اند با استفاده از این روش نیاز نیست که کد 16 رقمی شارژ خریداری شده را وارد سیم کارت خود نمایید و پس خرید شارژ به طور اتوماتیک مبلغ خریداری شده به اعتبار شما افزوده خواهد شد.

به منظور خرید شارژ به این صورت شما میتوانید به وبسایت ایرانسل به آدرس http://92.42.51.224:6001/directTopUp/TopUpController مراجعه نمایید علاوه بر این شما می توانید به وبسایت ایتور مراجعه کرده و سپس به بخش خرید شارژ مستقیم بروید و مبلغ مورد نظر خود را خریداری نمایید.

روش های خرید شارژ


تهیه شارژ از طریق دستگاه های خودپرداز

توجه داشته باشید که شما مشترکین ایرانسل می توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک ها کارت شارژ ایرانسل خریداری نمایند. برای استفاده از این روش ابتدا کارت بانکی خود را در خودپرداز های بانک طرف قرار داد ایرانسل وارد نمایید سپس در صفحه ی اصلی گزینه خرید شارژ را انتخاب نمایید و سپس گزینه ی ایرانسل را انتخاب کنید.

و حال مبلغ شارژی را که نیاز دارید از بین گزینه های، شارژ هزار تومانی، دو هزار تومانی، 5 هزار تومانی، 10 هزار تومانی و 20 هزار تومانی انتخاب نمایید.

بعد از این مرحله خودپرداز رسیدی را چاپ می نماید که کد شارژ بر روی آن درج شده است کد شارژ را می توانید با کد دستوری زیر وارد نمایید: #کد شارژ 12 یا 16 رقمی*141*

توجه داشته باشید که بانک هایی که طرف قرار داد ایرانسل می باشند و می توان با استفاده از خودپرداز های آن ها شارژ تهیه نمود به شرح زیر می باشد:پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه تعاون، دی، سپه، سرمایه، سینا،  موسسه اعتباری توسعه، صادرات، کشاورزی، اقتصاد نوین، ملت، آینده، ملی.

خرید شارژ از خودپرداز این مزیت را برای شما خواهد داشت که دیگر نیاز به پرداخت مبلغ اضافی بر هزینه اصل شارژ نخواهید بود.

منبع: روش خرید شارژ ایرانسل

بوی بغض میدهی بانو...!

اس ام اس

بوی بغض میدهی بانو...!

نبینم اشکهایت را حرام کسانی کنی که بی ارزشند!

احساست را خرج آنهایی کن که قدر بدانند...

روحت را اسیر آدمها نکن

این آدمها آدمهای سابق نیستند...

بوی گرگ میدهند!

روحت را میدرند...

احساست را زخمی میکنند...

آدمهای اینجا امین نیستند...

چاره ای نیست....

دلتنگ نباش گلم دنیا همین است..

پیامک زیبا و جملات عاشقانه

جملات زیبا

معلم کلاس اول از ساسان کوچولو می پرسه ..اگه تو 10 تا شکلات داشته باشی 2 تاشو بدی به سمیرا..3 تاشو بدی به مریم و یه دونه هم بدی به شراره اونوقت چی خواهی داشت؟؟؟ ساسان میگه .خوب معلومه 3 تا دوست دختر جدید تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام / دوباره صبح ؛ ظهر ؛ نه غروب شد نیامدی

جملات زیبا و عاشقانه

از عشق تو گفتیم و نمک گیر شدیم تا ساحل چشمان توتکثیر شدیم گفتند غروب جمعه خواهى آمد آنقدر نیامدى که ما پیر شدی اللهم عجل لولیک الفرج

متن های زیبا

در سرى نیست که سوداى سرکوى تو نیست / دل سودا زده را جز هوس روى تو نیست سینه غمزده‏اى نیست که بى‏روى و ریا / هدف تیر کمانخانه ابروى تو نیست . . .

جملات زییا از وبسایت جوک لند

چه خوش است من بمیرم به ره ولای مهدی / سروجان بها ندارد که کنم فدای مهدی همه نقد ِ هستی خود ، بدهم به صاحب جان / که یکی دقیقه بینم رخ دلگشای مهدی . . . حیف نون داشته دعا می کرده: خدایا منو نیامرز!ازش می پرسن چرا این جوری دعا می کنی؟ می گه دارم شکسته نفسی می کنم!

منبع: jokland.ir/cat/65