اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

جملات عاشقانه 93

جیب خالی خرج سنگین جوون تنها و غمگین
دلش از غصه سیاهه پشت تصویرای رنگین
زیر همکف پا گرفتیم زیرزمینه خونه هامون
تو برو هر جا دلت خواست ما همین جا خوبه جامون

لذت مرد بودن به گوش دادن حرفای کسیه که دوسش داری
اونی که اگه ی روز دم گوشت حرف نزنه و از دست حرف زدنای مداومش خسته نشی احساس کمبود میکنی
آره عزیزم مرد بودن ایناش قشنگه

ب نام خدایی ک هستی را با برگ
دوستی را بی رنگ
عشق را رنگارنگ
رنگین کمان را هفت رنگ
شاپرک را صد رنگ
و مرا دلنتگ تو آفرید....

منی که یه لحظه از قهر چشمهات، میمردم
حیف غصه هایی که برای عشقت خوردم
'به سلامت' نازنینم، اینم از بازی ما
این دفه واسه همیشه، میسپارمت دست خدا

وقتی مرا نفسم خطاب میکنی....
نفسم میگیرد....
نمیدانم از شوق بودنت است....
یا از تصور نبودنت.......
کنارم بمان ای خوبترین خوب ها......
نفس من بند نفس های توست خوب من.......

شمایی که فقط دنبال مسخره کردن هم وطنای عزیزمون هستید وتو برچسب یه ایرانی تمام هویت ایرانی را میشکنید, چرا فقط بدی ها به چشتون میاد چرا نمی نویسید تنها یه ایرانی ۸سال برای خاک وناموسش میجنگد یا یه ایرانی میتواند رییس ناسا باشد... اینطورنیست؟

تا حالا شاهد اشک ریختن مادرت بودی؟
آدم نابود میشه،
دوسداری همه چیزت رو بدی تا دوباره اون مادره خندونتو ببینی...
قدرشو بدون، همیشه پیشت نیست....

اس ام اس عاشقانه جدید 93

این آخرین باربود'دیگر احساسم رابرای کسی عریان نمیکم صداقت یعنی حماقت....



اتل متل با قالی مثل خودم باحالی یه بوس برات میفرستم با طمع پرتغالی.



دیدی امسال چگونه بی توووو تمام شد برگرد....

تا معنای بهار و نو شدن را حس کنم...

برگرد....



آدمی را دیدم

که با سایه ی خود، درد و دل می کرد.

چه رنجی می کشد

وقتی هوا ابری است...



پنجره ها کلافه اند از سنگینی نگاه منتظرم... اگرنمیای انقدر پنجره ها را زجر ندهم، چشمهایم ب جهنم.....



با چشمات دوستت دارم رو تو گوشم داد زدی.



ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ

ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ

ﻭﻗﺘﯽ ﺣﺎﺻﻞ ﺗﺼﻮﯾﺮﺵ

ﺗﻮ ﺑﺎﺷﯽ...



آرزوکن بامن

که اگرزمستان خواست برود

گرمی "دست"تواما باشد

آرزوکن بامن

"ما"ی ما"من" نشود

سایه ات ازسر"تنهایی"من کم نشود...



چه تفاوت عمیقی است

بین تنهایی قبل از نبودنت....

و تنهایی بعد از نبودنت!



دستهایت تنها بالشی است که وقتی سر بر او دارم، کابوس نمیبینم



من ازعطرآهسته ی هوا می فهمم، توباید تازگی هااز اینجا گذشته باشی!!!

دیگرنیازی به دعای دریانیست!

گلدان ها را آب داده ام، ظرفهارا شسته ام، خانه رارفت ورو کرده ام، دنیا خیلی خوب است، بیا!