اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

خرید شارژ ایرانسل

همیشه از فاصله ها گله مندیم ، شاید یادمان رفته که در مشق های کودکیمان گاه برای فهمیدن کلمات فاصله هم لازم بود .

هر روز می میرم
هر روز می شکنم
هر روز می گریم
هر روز می …
روزها تکراریست یا افعال من ؟ !
خسته ام از این می … ها…

دیدگانت را نبند ، نگاهت را ندزد ، تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود .

لباسها در آب کوتاه میشوند و برنجها دراز
در درازای زندگی لباس باش و در پهنای آن برنج
و اگر عمق این پیام را نفهمیدی
بدان که تنها نیستی ، چون منم نفهمیدم !

گفتی چو خورشید زنم سوی تو پر / چون ماه شبی میکشم از پنجره سر / افسوس که خورشید شدی تنگ غروب / اندوه که مهتاب شدی وقت سحر .

موجی از بوسه را بر ساحل دلت میفرستم تا بدانی فراموش نشدنی هستی .

ارزش یک احساس به شدت آن نیست ، به مدت آن است و من تو را به مدت بودنم دوست دارم .

کوتاه ترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یه لبخنده ،‌میخندی یا بخندم ؟

اس ام اس خیانت و نامردی جدید

نقش اشکهایم را ، که با آهنگ غمناک تنهایی دلم روی دیوار خانه ی دلتنگیهایم می رقصند ، می کشم ! به امید اینکه روزی با اولین باران پاییزی شسته شوند . روز میلاد تو ، روز صدور شناسنامه عشق است عشق من تولدت مبارک

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

مام فکر مرا این سوال پر میکند که آیا / فرق میکند خدایمان باهم ؟ / قبول کن پس از آن روز و آخرین دیدار / کمی عوض شده حال و هوایمان باهم / برای اینکه بفهمی چه میکشم ای کاش / عوض شود دو سه ثانیه جایمان باهم . تو فکر نکن سکوت من ذکر فراموشی توست / بدون که هر لحظه دلم در همه جا به یاد توست . ز حال من اگر پرسی ، جز دوری ملالی نیست / ملالی هم اگر باشد ، تو خوش باشی خیالی نیست / نمی دانم که در خاطر بری نام مرا یا نه / ولی این را بدان هرگز خیالم از تو خالی نیست . دنیا را میدهم برای لبخندت ، هراسی نیست ! شاد که باشی ، دنیا دوباره از آن من خواهد شد . خداوندا … اراده ام را به کودکی بازگردان همان زمان که برای یکبار ایستادن هزار بار می افتادم اما ناامید نمیشدم فراموش کردن دوستان بزرگ لطمه زدن به قانون خاطره هاست ، همیشه بیادتم ! اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم ، به خاطر سایلنت دلمه ، نه اینکه معرفتم کمه !

اس ام اس خیانت و نامردی

دنیا را میدهم برای لبخندت ، هراسی نیست ! شاد که باشی ، دنیا دوباره از آن من خواهد شد .

خداوندا …
اراده ام را به کودکی بازگردان
همان زمان که برای یکبار ایستادن
هزار بار می افتادم اما ناامید نمیشدم

فراموش کردن دوستان بزرگ لطمه زدن به قانون خاطره هاست ، همیشه بیادتم !

اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم ، به خاطر سایلنت دلمه ، نه اینکه معرفتم کمه !

اس ام اس تیکه دار زیبا

اشک چشمام جمع شده ، یواش یواش سنگ شده / خبر داری چه اندازه ، دلم برات تنگ شده ؟ باران و تگرگ را به چشمم دیدم / افتادن برگ را به چشمم دیدم / در واهمه ی نبودن و بودن تو / من سختی مرگ را به چشمم دیدم . سخن عشق تو بی آنکه برآید به زبانم / رنگ رخساره خبر میدهد از حال نهانم / گاه گویم که بنالم ز پریشانی حالم / باز گویم که عیان است ، چه حاجت به بیانم .

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

به یاد تو نوشتم که از جنس بهاری / که در اعماق قلبم ، همیشه ماندگاری . چنان که از قفس هم دو یاکریم به هم / از آن دو پنجره ما خیره میشدیم به هم / به هم شبیه ، به هم مبتلا ، به هم محتاج / چونان دو نیمه ی سیب که هر دو نیم به هم . آنکه خواب خوشم از دیده ربوده ست تویی / آنکه چون آه به دنبال تو بوده ست منم . تو قرص ماهی و من برکه ای که می خشکد / خود این خلاصه ی غم های روزگار من است . مثل فرشته ها شده ای احتیاط کن / زیبا و با صفا شده ای احتیاط کن / چندیست که احساس می کنم / عزیزتر از جان ما شده ای ، احتیاط کن . زندگی جیره ی مختصریست ، مثل یک فنجان چای و کنارش عشق است ، مثل یک حبه قند ، زندگی را با عشق نوش جان باید کرد .

اس ام اس تیکه دار

تو قرص ماهی و من برکه ای که می خشکد / خود این خلاصه ی غم های روزگار من است .

مثل فرشته ها شده ای احتیاط کن / زیبا و با صفا شده ای احتیاط کن / چندیست که احساس می کنم / عزیزتر از جان ما شده ای ، احتیاط کن .

زندگی جیره ی مختصریست ، مثل یک فنجان چای و کنارش عشق است ، مثل یک حبه قند ، زندگی را با عشق نوش جان باید کرد .