اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس زیبا

دلیل قیافه گرفتن بعضیارو نمیدونم اما هر چی هست ایشالا خیره

یکی از دغدغه های زندگی من اینه که بدونم قیافه ما آدما اون قیافه‌ایه که تو آینه میبینیم یا اون قیافه ایه که وقتی از خودمون عکس میگیرم میبینیم 

دنیا به شایستگی هایت پاسخ میدهد
نه به آرزوهایت
پس، شایسته ی آرزوهایت باش *

میشه بهترینها برای من است
اگر تو برای من نیستی
پس لابد بهترین نیستی

مولوی استاد حکمت در جهان
کرده بس این نکته را شیرین بیان
آزمودم عقل دور اندیش را
بعد از این دیوانه سازم خویش را
زین سبب آن کس که مینوشد شراب
تا شود لایعقل و مست و خراب
چون که شد از عقل و حیلت بی خبر
بس شرف دارد به شیخ حیله گر

متاسفم برای زنها و دخترانی که زیبایی های خود را به رایگان در اختیار دیگران قرار میدهند در حالیکه خود بایدبهای بسیاری رابپردازند (خواهشا چند لحظه به عمق این جمله فکر کن)

شعر عاشقانه

دچار غمی شده ام عظیم! دچار یعنی..!

بودنش آرامم می کند، نبودنش دلشاد!


یه زمانی آدمها دوست داشتند اولین عشق کسی باشند

اما الان باید دعا کنند که آخرین عشق کسی باشند


♡ انگشتانت......

را به من قرض بده

برای شمردن لحظه های نبودنت کم آوردم..... ♡


مردرویایی کسیه که :حتی وقتی مثل سگ وگربه به جون هم افتادین شب نذاره ازبغلش جم بخوری... بگه :آشتی نکردیمااااولی من بی توخوابم نمیبره...


دانی که چرا ز میوه ها سیب نکوست :نیمی رخ عاشقست. نیمی رخ دوست. این زردی و سرخی که در او میبینی :زردیش رخ عاشقست و سسرخیش رخ دوست..


می خواهم نباشم

کاش سرم را بردارم و برای یک هفته

در گنجه ای بگذارم

و قفل کنم!

در تاریکی یک گنجه خالی

و روی شانه هایم،

در جای خالی سرم

چناری بکارم

و برای یک هفته،

در سایه اش آرام بگیرم...!

اس ام اس باحال

عجب روزگاریه ها... ناز...... میکشیم برا۴۵ تومن پول ناز رئیسو میکشیم برا عقد قرار داد ناز استادو میکشیم برا یه نمره بیشتر خدایبشا انقدر که ناز خلق جماعتو تو زندگیامون میکشیم اگر ناز خدایی که مهربونتر از مادره رو میکشیدیم... خودت فکر میکنی چی میشد؟ از همه پرسپولیسیا ممنونم که واسمون جملکای خوشگل میذارن... ما هرشب تو خونه میشینیم جملکاشونو میخونیم و میخندیم... مخصوصن به این یکی: آسیا تعظیم کن...... پرسپولیس آمد مرسی که موجبات خنده و شادی مارو فراهم میکنید

خرید شارژ ایرانسل

دهن منو وا نکن چیست؟ تهدیدی تو خالی که معمولا با جمله "وا کن ببینم چه گهی میخوای بخوری" خاتمه می یابد چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد*وچه خوشتر آنکه مرغی زقفس پریده باشد*پروبال ما شکستند ودر قفس گشودند *چه رها چهبسته مرغی که پرش بریده باشد از امام صادق (ع) پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا کردی؟ فرمود :برچهار اصل ۱-دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد، پس آرام شدم ۲-دانستم که خدا مرا میبیند، پس حیاکردم ۳-دانستم که کار مرا دیگری انجام نمیدهد، پس تلاش کردم ۴-دانستم که پایان کارم مرگ است، پس مهیا شدم خرید شارژ ایرانسل فقط ی ایرانی میتونه با شعربسیار غمگین :باز منو کاشتی رفتی تنها گذاشتی رفتی دروغ نگم ب جز من یکی دیگه داشتی رفتی.. بندری برقصه و شاد بشه به بعضی ها هم باید گفت: ﻣﻦ ﺁﻧﺘﯽ ﻭﯾﺮوسمو به خاطر ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺯﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﮐﺎﺭﺍﻡ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩﻡ؛ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺟﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺭﯼ! ﺣﻠﻪ؟؟؟ مهم نیست که دلت دریا باشه یابرکه. مهم اینه که نذاری کسی توش جیش کنه. دخترم اولین شکست عشقیشوامشب خوردوقتی فهمیدعروسکی که هرروز توبغلشه به جای موکلاه گیس روسرش بوده

اس ام اس

سرم را نه ظلم می تواند خم کند

نه مرگ،

نه ترس!

سرم فقط برای بوسیدن دست‌های تو

خم می شود...

مادر

پیشاپیش روزت مبارک مادر


اعتراف میکنم تلخ ترین جمله طول زندگیم

game overe

لامصب آدمو از زندگی ناامید میکنه


گاهی یه آهنگایی یه تیکه کلامایی انگار فقط مخصوص یه افراد خاص حتما نباید اون طرف عشقت باشه.. گاهی عشقت دوست صمیمیته که نمیتونی داشته باشیش... سخته میفمی؟!!؟


حکایت من حکایت کسی است که عاشق دریا بود.، اماقایق نداشت. دلباخته ی سفربود. اماهمسفر نداشت. حکایت کسی است که زجرکشید. اماضجه نزد، زخم داشت ولی ناله ای نکرد. نفس میکشیداما هم نفس نداشت. خندیداما غمش راکسى نفهمید.


بالاخره یه روز صبح پیکر پاک و مطهرمو در حالیکه سیم هندزفری پیچیده دور گردنم ور می دارن می برن سرد خونه!:|

اس ام اس زیبا

امروز مانیتور کامپیوترمو تمیز میکردم که بعد مدتها فهمیدم دختری که دوسش دارم خال نداره :| :| :|


خداوندا

همیشه درسختیهابه یادت می افتم

وتوچه مهربانی که همیشه به یادمنی

مراببخش وبیامرز

من بنده ی خوبی نیستم

ولی توخدای خوبی هستی

من آنی نیستم که تومیخواهی

ولی توهمانی که من میخواهم

دوستت دارم خدا


چقدراشتباه میکنندآنهایی ک میگویند، مردبایدقدبلندداشته باشد، خوش هیکل باشد، خوشگل باشد.

من میگویم مردبایدباوجود تمام غرورش مهربان باشد. باوجود تمام لجبازی هایش مهربان باشد. باوجود تمام خستگی هایش صبورباشد. باوجودتمام سختی هایش عاشق باشد، عاشق!

مردبایدمحکم


اون زمان که میلیون پول بود، ما اون میلیون رو نداشتیم...

الآن که میلیارد پوله، ماباز اون میلیونو نداریم..!


لقمان را گفتند ادب از که آموختی؟

گفت :از بی ادبان!

گفتند :تو که ادب نیاموخته بودی از کجا فهمیدی آنها بی ادبند؟

لحظه ای درنگ کرد و گفت :دست از سرم بردارید کسافطا...

و در افق محو شد و از آن پس کسی از وی خبری ندارد.