اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس زیبا

امروز مانیتور کامپیوترمو تمیز میکردم که بعد مدتها فهمیدم دختری که دوسش دارم خال نداره :| :| :|


خداوندا

همیشه درسختیهابه یادت می افتم

وتوچه مهربانی که همیشه به یادمنی

مراببخش وبیامرز

من بنده ی خوبی نیستم

ولی توخدای خوبی هستی

من آنی نیستم که تومیخواهی

ولی توهمانی که من میخواهم

دوستت دارم خدا


چقدراشتباه میکنندآنهایی ک میگویند، مردبایدقدبلندداشته باشد، خوش هیکل باشد، خوشگل باشد.

من میگویم مردبایدباوجود تمام غرورش مهربان باشد. باوجود تمام لجبازی هایش مهربان باشد. باوجود تمام خستگی هایش صبورباشد. باوجودتمام سختی هایش عاشق باشد، عاشق!

مردبایدمحکم


اون زمان که میلیون پول بود، ما اون میلیون رو نداشتیم...

الآن که میلیارد پوله، ماباز اون میلیونو نداریم..!


لقمان را گفتند ادب از که آموختی؟

گفت :از بی ادبان!

گفتند :تو که ادب نیاموخته بودی از کجا فهمیدی آنها بی ادبند؟

لحظه ای درنگ کرد و گفت :دست از سرم بردارید کسافطا...

و در افق محو شد و از آن پس کسی از وی خبری ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.