اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اینترنت ایرانسل - تعرفه و بسته های آن

اینترنت ایرانسل - تعرفه و بسته های آن

ایرانسل اقدام به معرفی بسته های متنوع با مهلت های زمانی مختلف کرده است که شما می توانید بسته به نیاز خود اقدام به خرید هر کدام از آنها نمایید در این پست بسته های یک روزه، هفت روزه، سی روزه، 3 و 6 و 12 ماهه این اپراتور معرفی شده است.

استفاده از اینترنت همراه به صورت آزاد و بدون بسته اصلاً و ابداً به صرفه نمی باشد ما توصیه می کنیم در صورت نیاز اقدام خرید و فعالسازی بسته های اینترنتی ایرانسل نمایید.

این روزها به فراگیر شدن اپ های ارتباطی همچون وایبر، لاین، واتس آپ و ... استفاده از اینترنت همراه نیز به شدت افزایش یافته است، در این پست قصد داریم تا بسته های ایرانسل ویژه اینترنت را به شما معرفی نماییم.

مشترکین ایرانسل می توانند پس از فعال سازی اینترنت سیم کارت های ایرانسل مشترکین می توانند از امکانات و مزیت های آن بهره مند شوند و به روش های مختلف اعم از خرید اینترنتی شارژ ایرانسل به صورت مستقیم و یا پین کد اقدام به تهیه شارژ ایرانسل نمایند.

همچنین ایرانسل جهت رفاه شما مشترکین، تعرفه های اینترنت همراه خود را به شرح زیر کاهش داده است:

همانطور که می دانید تعرفه پیشن برای دریافت و ارسال هر کیلوبایت داده برای سیم کارت های دائمی 14.8 ریال بود که ایرانسل این تعرفه را به 5. ریال برای هر کیلوبایت کاهش داده است.

و به همین صورت برای سیم کارت های اعتباری نیز در تمامی ساعت تعرفه 14.8 ریال بوده که ایرانسل این مبلغ را به 75. ریال کاهش داده است.

 

روش های تهیه شارژ برای خرید بسته های اینترنت

روش اول: خرید شارژ از طریق اینترنت

برای خرید شارژ ایرانسل و یا سایر اپراتورها کاربران می توانند با مراجعه به وبسایت ایتور (etore.ir/buy) و قسمت خرید شارژ اقدام به تهیه ی شارژ ایرانسل مورد نیاز نمایند به این صورت که پس مراجع به سایت ایتور به قسمت خرید شارژ رفته و اپراتور ایرانسل را انتخاب کرده، سپس شماره تلفن همراه و ایمیل به انضمام مبلغ شارژ وارد نمایید سپس بر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید تا به درگاه بانک متصل شوید با وارد کردن شماره کارت و رمز اینترنتی آن می توانید به صورت اینترنتی شارژ ایرانسل تهیه نمایید.

 

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

روش دوم: استفاده از شارژ ویژه ی اینترنت ایرانسل

شارژ ویژه اینترنت : مشترکین میتوانند با تهیه شارژ به صورت کد از وبسایت ایتور و وارد کردن کد شارژ به صورت #کد شارژ*145* از شارژ ایرانسل مخصوص اینترنت همراه با تخفیف ویژه بهره مند شوید شما می توانید جزئیات این طرح در تصویر مشاهده نمایید:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل 

نحوه دریافت باقی مانده حساب اینترنت ایرانسل

مشترکین ایرانسل میتوانند برای مطلع شدن از باقی مانده حساب اینترنت همراه خود ار کد USSD زیر استفاده کنند :

*۵۵۵*۱*۴#

 

بسته های اینترنت ایرانسل: ایرانسل اقدام به ارائه بسته های ویژه ای مخصوص اینترنت همراه خود نموده است در عکس های زیر می توانید نحوه ی فعالسازی، قیمت، حجم، مهلت استفاده این بسته ها مطلع شوید:

بسته اینترنت سه ماهه، شش ماهه و 12 ماهه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل 

 

بسته اینترنت هفت روزه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

 

بسته اینترنت سی روزه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

 

بسته اینترنت همراه ایرانسل یک روزه:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

 

در صورتی که قبل از تمام شدن اعتبار بسته ی جاری، بسته دیگری را فعال کنید کیلوبایت های باقی از سرویس قبلی را میتوان در سرویس جدید استفاده کرد، این ویژگی شامل بسته های نامحدود اینترنت نمی شود.

مشترکین توجه داشته باشند که مهلت زمانی برای استفاده از هریک از بسته های ذکر شده سی روز میباشد.

ما خرید و فعالسازی بسته های اینترنت همراه را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا استفاده از اینترنت با تعرفه آزاد مقرون به صرفه نمی باشد.

ایرانسل نوعی دیگر از بسته ها به نام بسته های ترکیبی نیز دارا می باشد که ان شالله در پست های آینده به آن پرداخته خواهد شد.

همانطور که در بالا نیز مشاهده کردید تنوع بسته های ایرانسل چه از لحاظ حجمی و چه از لحاظ زمانی زیاد می باشد که شخص می تواند با توجه به نوع نیاز خود اقدام به فعال سازی آنها نماید.

سی و ششمین سالگرد انقلاب همراه با رایتل

سی و ششمین سالگرد انقلاب همراه با رایتل

امسال نیز رایتل به مناسبت فرا رسیدم ایام دهه ی فجر اقدام به ارائه سیم کارت های اعتباری و دیتا با سی و شش درصد تخفیف نموده است با ما همراه باشید تا از جزئیات طرح با خبر شوید.

دهه فجر از راه رسید و اپراتورهای مختلف نیز به بهانه های مختلف سعی بر این دارند تا با ارائه خدمات متنوع کاربران را به سمت خود جذب نمایند.

رایتل به مناسبت دهه فجر طرح های ویژه ای را برای هنر دوستان و علاقه مندان به جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته و همچنین به مناسبت سی و ششمین پیروزی انقلاب اسلامی طرح های ویژه ای برای سایر متقاضیان رایتل در نظر گرفته جزئیات طرح های ارائه شده را میتوانید در تصویر زیر لحاظ کنید.

 

تخفیف 36 درصدی به مناسبت 36 مین سالگرد انقلاب

اپرتور رایتل به رسم گرامی داشت سی و ششمین سال پیروزی حق علیه باطل، اقدام به ارائه ی محصولات و خدمات خود به مشترکین به همراه سی و شش درصد تخفیف نموده است در تصویر میتوانید جزئیات این تخفیف های رایتل را مشاهده نمایید. با استفاده از این طرح می توانید در شارژ رایتل خود صرفه جویی نمایید و هزینه های خود را کاهش دهید.

طرح ویژه دهه فجر رایتل

 

بسته های اینترنت سه ماهه رایتل سیم کارت دیتا

طرح ویژه دهه فجر رایتل 

اوج مصرف، ساعات بین 2 تا 8 می باشد.

 

خانواده دکا و بسته مصرفی دکاگپ

با خرید یک سیم کارت اعتباری در طرح جدید رایتل یه بسته دکاگپ به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد. این بسته ویژه ی کاربرانی است که علاوه بر تماس های داخل شبکه، میخواهند با افراد غیر رایتلی دیگر نیز تماس برقرار کنند و پیامک ارسال کنند و می خواهند که در خرید شارژ رایتل خود صرفه جویی کنند مهلت استفاده از سرویس 30 روز می باشد و تصویر زیر شما میتوانید خدمات ارائه شده در این هدیه را مشاهده نمایید.

طرح ویژه دهه فجر رایتل 

 

ثبت نام در طرح ویژه ی دهه ی فجر رایتل

مشترکینی که متقاضی ثبت نام در این طرح می باشند می توانند به وبسایت رایتل مراجعه نمایند و از قسمت ثبت نام و خرید و قسمت ثبت نام ویژه دهه فجر 93 اقدام به ثبت نام نمایند و یا به صورت حضوری به فروشگاه های رایتل مراجعه کنند و اقدام به خرید سیم کارت رایتل نمایند.

 

همچنین دیگر نگران تهیه شارژ برای سیم کارت رایتل خود نباشید چون با استفاده از وبسایت ایتور و بخش خرید شارژ رایتل این سایت می توانید به هر میزانی که احتیاج داشته باشید شارژ خریداری نمایید

 

مدارک مورد نیاز

اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار به همراه کپی آنها.

 

توجه داشته باشید که سیم کارت های ارائه شده در این طرح مشمول دریافت سیم کارت هدیه ی رایتل می باشند.

به زودی توضیحات کاملتری در مورد خانواده بسته های دکا برای شما آماده می شود. با ما همراه باشید.

مشترکین رایتل از هدیه های بسته آغازین رایتل شامل مکالمه، پیامک و اینترنت تنها در مناطق تحت پوشش شبکه 3G رایتل امکان پذیر است.

برای دریافت سرعت های بالاتر از 128 کیلوبیت بر ثانیه ارائه مدارک الزامی است.

 

برای خرید شارژ رایتل می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید.

 

در این طرح تخفیف 36 درصدی برای خرید سیم کارت های اعتباری و دیتا ارائه می شود.

تعرفه پیامک افزایش می یابد

شارژ مستقیم

تعرفه پیامک افزایش می یابد

طبق معمول همیشه عید نوروز همراه می شود با خیل عظیمی از اس ام اس های تبریک که روانه دوستان و آشنایان می شود. عید امسال دولت این فرصت را غنمیت شمرده است تا با افزایش یک تومانی هزینه اس ام اس ها بخشی از بودجه را تامین نماید.

توجه داشته باشید که مجلس شورای اسلامی ایران جدیداً لایحه ای را تصویب کرده اند که به مبنای آن اپراتورهای تلفن همراه کشور (ایرانسل، رایتل، همراه اول و تالیا) باید از آغاز سال جدید تعرفه های ارسال پیامک خود را 1 تومان افزایش دهد و اگر دارای سیم کارت رایتل هستید از شارژ رایتل شما کسر خواهد شد و یا اگر دارای سیم کارت دائمی این اپراتور هستید بر روی قبض شما محاسبه خواهد شد.

در صورتی که از اپراتور ایرانسل استفاده می کنید هزینه ارسال اس ام اس از سال جدید به بعد یک تومان افزایش یافته و از شارژ ایرانسل سیم کارت شما کسر خواهد شد و اگر سیم کارت شما از نوع دائمی می باشد بر روی صورتحساب و قبض شما محاسبه خواهد شد و به همین شکل نیز از شارژ همراه اول شما و یا قبض سیمکارت شما درج خواهد شد.

به طور معمول در عید نوروز میزان ارسال اس ام اس ها به طور چشمگیری افزایش می یابد به طوری که عید نوروز امسال 28 میلیارد اس ام اس از اپراتور های ایرانسل، رایتل و همراه اول ارسال شد از طریق این افزایش یک تومانی و کسر آن از شارژ مشترک درآمدی در حدود 28 میلیارد تومان عائد دولت خواهد شد.

مشترکین اپراتور ها پس در نظر داشته باشید که عید امسال هزینه ی ارسال اس ام اس یک تومان افزایش می یابد و شارژ شما کسر خواهد شد.

 

اگر دقت کرده باشید شاید شما هم متوجه شده باشید که امسال استفاده از برنامه های ارتباطی که بر بستر تلفن های هوشمند اجرا می شود به شکل چشمگیری افزایش یافته است برنامه هایی نظیر لاین، واتس اپ، تانگو و وایبر و ... که تنها نیاز به یک اینترنت دارد به همین دلیل پیش بینی می شود که بسیاری از مشترکین عید نوروز از طریق این برنامه ها به یکدیگر تبریک بگویند. استفاده از این برنامه ها تاثیر به سزایی در هزینه ها و مصرف شارژ سیم کارت شما برای ارسال پیامک و مکالمه دارد.

همچنین به یاد داشته باشید که این افزایش قیمت ها و شارژ ها به جیب اپراتور های ایرانسل، رایتل، همراه اول و تالیا نخواهد رفت به خزانه دولت واریز خواهد شد.

 

تعرفه های ارسال اس ام اس

اپراتور همراه اول: همراه اول تعرفه ارسال اس ام اس برای سیم کارت ها دائمی را به ازای ارسال هر پیامک با محتوای فارسی را 99 ریال و پیامک لاتین را 232 ریال اعلام کرده است که بر روی قبض مشترک لحاظ خواهد شد و می تواند از قسمت پرداخت قبض ایتور قبوض خود را پرداخت نماید.

و اما این اپراتور هزینه ارسال هر پیامک فارسی از سیم کارت های دائمی را 116 ریال و پیامک لاتین را 274 تومان اعلام کرده است که مانند گذشته از شارژ همراه اولسیم کارت وی کسر خواهد شد. شما می توانید برای خرید شارژ همراه اول خود به وبسایت ایتور مراجعه نمایید.

 

اپراتور رایتل: هزینه و تعرفه ای این اپراتور برای سیمکارت های دیتا و معمولی خود در نظر گرفته است یکسان می باشد و به شکل زیر می باشد:

سیم کارت های اعتباری و دیتایی که پیامک فارسی ارسال می کنند 99 ریال و پیامک های لاتین 230 ریال می باشد که از شارژ رایتل مشترک این اپراتور کسر خواهد شد.

 

اپراتور ایرانسل: ایرانسل برای مشترکین دائمی خود که پیامک فارسی ارسال می کنند هزینه ای معادل 99 ریال و برای پیامک های لاتین 232 ریال تعیین نموده است که شما می توانید قبض خود را از طریق بخش پرداخت قبض ایرانسل سایت ما پرداخت نمایید.

همچنین این اپراتور هزینه 115 ریالی برای پیامک های فارسی و 209 ریالی برای پیامک های لاتین برای سیم کارت های اعتباری خود در نظر گرفته است و مانند گذشته از شارژ ایرانسل و اعتبار وی کسر خواهد شد.

ایرانسل برای سیم کارت های دیتای اعتباری خود هزینه ی 110 ریال برای پیامک با محتوای فارسی و لاتین در نظر گرفته و از شارژ ایرانسل وی کسر خواهد کرد.

سیم کارت های دیتای دائمی این اپراتور دارای تعرفه 99 ریالی برای اس ام اس های فارسی و 230 ریال برای پیامک های انگلیسی در هستند و بر روی قبض مشترک محاسبه خواهد شد.

 

منبع: افزایش تعرفه پیامک در سال جدید