اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

نوشته های رایتلی بسیار جدید

عمس پست

ترکه میره ماه عسل برمیگرده زنش بهش میگه چرا منو نبردی میگه خواب بودی دلم نیومد بیدارت کنم الا یا ایهاالساقی ادر کاسا و ناولها ... که عشق آسان نمود اول، ولی افتاد تالار و شام و عاقد و عکاس و آرایشگر و فیلم و لباس و تاج و کفش و کیف و ساک و سکه و شمش و پلاک و شمعدان و ساعت و زنجیر و سرویس طلا... آنهم از آن سرویس خوشگلها... و از این جور مشکلها یکی قشنگی پنجره رو می بینه یکی کثیفی پنجره رو . این تویی که تصمیم می گیری چی ببینی ، امیدوارم همیشه قشنگ ببینی حتی از پشت پنجره کثیف

اس ام اس رایتلی باحال

اگه به خواهی یه چیزی بهم بدهی چی میدی یه ساعت به بوس یه لب یه عطر چندتا غنچه رز یه عالمه پاستیل میگی بیا تو بغلم یه گوشواره یه شارژ رایتل یه گردنبند برلیان اگه کامنت نزاری@خیلی خری دور از مون خر شارژ رایتل در مرام ما اسیران عاشقی رسمی ندارد دوستی را می پرستم خونکه پایانی ندارد .

پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل

یه روز دو تا آفریقاییه با یه غضنفر یه چراغ جادو پیدا میکنن، یکه از اینا چراغه رو پاک میکنه، یهو غوله چراغ میزنه بیرون و بهشون میگه هر کدومتون یه آرزو بکنید آفریقاییه اولی فکر میکنه میگه منو سفید کن، از اونطرف غضنفر میزنه زیره خنده، ازش میپرسن چرا میخندی، میگه همینجوری آفریقاییه دومی هم میگه منو سفید کن، بازم غضنفر میزنه زیره خنده، ازش میپرسن چرا میخندی، میگه همینجوری بعد که نوبت غضنفر میرسه، یه نیگاه به آفریقاییهای خوشحال می کنه، و میگه هر دوتاشونو سیاه کن

رایتل و ایتور

ایییییببیی خدا از دست این اوپراتور های نسل اولی خیر سرمون رایتل خریدیم فیض ببریم منتقه محروم گیر افتادیم از اوپراتور ایرانسل کمک میگیره خدااااااااا اوه مای گاد خرید شارژ رایتل بسیار نادر هستند کلماتی که ارزششان بیشتر از سکوت باشد. هانری دونومتر به غضنفر میگن دلخراش ترین صحنه ای که تا بحال دیدی چی بوده ؟ میگه تو زلزله بم داشتم یه بچه رو خاک میکردم هی میگفت عمو من زنده ام شعر غضنفر برای دوست دخترش: صبح که دره پنجرمون وا میشه عصر که در پنجرمون وا میشه شب که در پنجرمون وا میشه وای که چقدر پنجرمون وا میشه

اس ام اس های زیبا و جدید

فروردین است و روز فـرودین / شادی و طرب را کنـد تلقیـن

ای دو لب تو چو مـی مرا ده / کان باشـد رسم روز فـــرودیـن

با آرزوی بهترین بهار برای شما 

این سیب؛ بهترین سیب؛ شکل سیب؛ سر سیب؛ کار سیب؛ گذاشتن سیب؛ یه سیب؛ بچه سیب؛ دوست داشتنیه سیب...! (( حالا سیب رو حذف کن )) 

::::

::::

یکی از این همشهری های شمالی ما رو زمان جنگ با صدام حسین ملعون گرفته بودند به اسارت در عراق! بعد یه روز بهشون می گن اجازه داری با اقواممت در ایران یه گفت و گوی تلفنی داشته باشی، اما حواست باشه یه چیزی ضد ما نگی ها. این همشهری ما هم می گه باشه. حواسم هست. بعد به فکر می افته یه کلک رشتی سوار کنه و بهشون می گه من چیزی نمی خوام بگم فقط دوست دارم یه آهنگ شاد براشون بخونم که بفهمن اینجا چقدر داره به ما خوش می گذره. وقتی گوشی رو بهش می دن شروع می کنه به بشکن زدن و با لهجه ی دل انگیز شمالی خودش و با ریتم یه تصنیف معروف شروع می کنه به خوندن "دیشب منو کتک زدن صبح هم یه فصل شکنجه، ... دام داری ریم، دیریم ریم" 

::::

::::

اگر یه روز چشات پر اشک شد و نیاز به شونه کسی داشتی اصلا روی من حساب نکن چون شونه مثل مسواک یه وسیله شخصیه 

::::

::::

مگو اگر بار گران بودیم و رفتیم...

مگو اگر نامهربان بودیم و رفتیم...

بگو با دیگران بودیم و رفتیم... 

::::

::::

یک نصیحت: مواظب خودت باش!

یک خواهش: اصلاً عوض نشو!

یک آرزو: فراموشم نکن!

یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!،

یک حقیقت: دلم برات تنگ شده 

عید نوروز را به گلهای یاس بهشت آرزوهایم ،پدر و مادر عزیزم

که عطرشان پایدار ومهرشان ستودنی است

تبریک می گویم، سال نو مبارک 

خواندنی های جدید درمورد رایتل

خبرنگار از یه آبادانی میپرسه ، جمعیت آبادان چقدر هست؟ آبادانی در جواب میپرسه با حومه یا بدون حومه؟ خبرنگار میگه با حومه آبادانی میگه با حومه میشه هفتاد میلیون کار دنیا رو ببین ! تپش قلبم شده مثل تبلیغ پفیلا ! یکی واسه تو ! یکی واسه من ! غضنفر کارت تلفن میخره، فوری میده براش پرس کنند !

کارت شارژ رایتل

یک روز یک گنجشک با یک موتوری تصادف می کند و بی هوش می شود. وقتی به هوش می آید، می بیند در قفس است. می زند توی سرش و می گوید: «بیچاره شدم، موتوریه مرد خرید شارژ اینترنتی رایتل یه جوک میذارن زیر میکروسکوپ میبین غضنفر و حیف نون خوشحال دارن واسه دوربین دست تکون می دن !

خرید شارژ رایتل

یکی باش برای یک نفر ..... نه تصویری مبهم در خاطره های 100 نفر خرید شارژ از ایتور یه بچه گربه از مامانش می پرسه : مامان بابای من کیه ؟ میگه : نمی دونم من سرم توی سطل آشغال بود

شارژ اینترنتی رایتل

یه روز غضنفر تو تاکسی بود جو میگیرتش کرایه راننده رو هم حساب میکنه شارژ رایتل به غضنفر می گن : اگه آب نبود چی می شد ؟ غضنفر می گه : خوب هیچی ما شنا یاد نمی گرفتیم اونوقت غرق می شدیم !

خرید اینترنتی شارژ رایتل

فوشهای داغون : 1.ازجلوچشمهام خفه شو! 2.کثافت مرض 3.پاتو از رو بوق بردار 4.گردن درازى می کنی 5 .زبون کلفت دلم کوه صبر است ، آبش مکن ، گرفتار رنج و عذابش مکن . بیا خانه قلب من مال تو ، ولی مرد باش و خرابش مکن .

متن های عاشقانه با موضوع شارژ رایتل

اگر یک خرس دنبالت کرد نترس، چون اون هم فهمیده تو چه عسلی هستی پروانه اغلب فراموش می کند که روزی کرم بوده است !

سری جدید متن شارژ رایتل

دوستت ندارم به اندازه اقیانوس، چون یه روز تموم می شه. دوستت ندارم به اندازه خورشید، چون غروب می کنه. دوستت دارم به اندازه روت که هبچوقت کم نمی شه! خرید شارژ رایتل وقتی تو پیروز میشی من با غرور به همه میگم : هی اون دوست منه ! وقتی میبازی کنارت میشینم و میگم : هی من دوست توام . . .

اس ام اس خنده دار رایتل

ماه به من گفت،اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد چرا ترکش نمی کنی؟ به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان تو را ترک می کند زمانی که نمی درخشی؟ کارت شارژ رایتل سلام عزیزم؛شنیدم پنج شنبه آینده جشن نامزدیته تبریک میگم ؛ واقعا خوشحال شدم . . . ستاد مبارزه با افسردگی دختران و پسران دم بختر

خرید کارت شارژ رایتل

متاسفانه نداری! البته تقصیر هم نداری! من چیکار کنم نداری دیگه! دست خودتم نیست که نداری! خب نداری دیگه بابا . . . لنگه نداری! خرید کارت شارژ رایتل از لحظات زندگی لذت ببریم واز ساعت ها استفاده کنیم بدون آن که در انتظار لحظات و ساعات بهتر و نیکو تر باشیم.

متن جدید درباره کارت شارژ

تنها چیزی که می تواند در اوج لذت از زندگی ، خواب را از چشمان آدمیان برباید فقط یک چیز است . . . . . . . جیش میگن زندگی بدون عشق،مثل شلوار بدون کشه! عشق من کجایی؟ آبروم داره میره

پیامک باحال و جذاب


عــشـ♥ــق یــعــنــی : تو این گرمای تابستون به خاطر من و زندگی مون با دهن روزه هرروز 6صبح میره سرکار 6عصر برمیگرده ... عــشـ♥ــق یــعــنــی : تو این گرمای تابستون یه چادر هم به لباسات اضافه کنی که بجز عشقت از کسی دلبری نکنی ... ای خـدای مـهـربـون کـمـکـمـون کــن به تعداد آدم های روی کره ی خاکی تفاوت فکر و نگرش وجود دارد پس این را بپذیر کسی که تفکرش با تو متفاوت است دشمنت نیست انسان دیگری است با دیدگاهى دیگر فقط همین اگر فقط همین یک اصل را بپذیریم روابط مان بهتر خواهد شد و زندگى سرشار از آرامش

اس ام اس جدید

آدم که غمگین می شود خودش را جدا می کند از جمع که مبادا آسیبی به خوشی های دیگران بزند ... مورد فراموشی قرار می گیرد و تنهاتر و تنهاتر می شود آنچنان در تنهـایی خود غـرق می شود که دیگـر با هیـچ تلنگری بر نمی خیزد و این آغاز تلخ یک پایان است...

پیامک باحال و جذاب

عزیزانم را نه در قلبم دوست دارم و نه در ذهنم چون ممکن است قلبم از حرکت بیافتد و ذهنم دچار فراموشی شود دوستانم را با روحم دوست میدارم چون نه فراموش میکند و نه ازحرکت می افتد کمترین آرزویم این است هرگز با چشمان مهربانتان نامهربانی روزگار را نبینید

متن و جملات زیبا

آغوششان را دوست دارم " ﺍﻣﺎ " ﺍﺯ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﻲ ﭘﻨﺎﻩ ﺷﺪﻥ می ترﺳﻢ ... ﺑﺎ کسی ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ " ﺍﻣﺎ " ﺍﺯ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺭﻓﺘﻦ ﻫﺎ می ﺗﺮﺳﻢ ... ﻗﺼﻪ ﻛﻮﺗﺎﻩ می ﻛﻨﻢ ... عشق ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻣﺎ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ همه " ﺍﻣﺎ " ﻫﺎ می ﺗﺮﺳﻢ ...

اس ام اس عاشقانه

ﺗﻜﻴﻪ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﻪ انسان ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ " ﺍﻣﺎ " ﺍﺯ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ می ﺗﺮﺳﻢ ... ﻧﮕﺎه انسانها ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ " ﺍﻣﺎ " ﺍﺯ ﺳﺮﺩ ﺷﺪﻥ ﻫﺎﻱ ﻧﮕﺎﻫشان می ﺗﺮﺳﻢ ... ﺩﺳﺘﺎﻧشان ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ " ﺍﻣﺎ " ﺍﺯ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺧﺎﻟﻲ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺩﺳﺘﺎﻧﻢ ﻣﻲ ﺗﺮﺳم هیچ وقت وارد گذشته هیچ آدمی نشو وزیر و روش نکن،حتی عزیزترینت. زیبا ترین باغچه را که هم بیل بزنی،حداقل یک کرم توش پیدا می کنی. (حاج اسماعیل دولابی)