اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

خرید شارژ مستقیم رایتل

من دعا میکنم تو را داشته باشم تو دعا می کنی دیگر نباشم بیچاره خدا !

اینجا تنها یک فروشگاه شارژ نیست ! برای خرید شارژ کلیک کنید ...

نتونستی بخونی ؟ اول جمع کن بعد بخون ، بابا نوشتم “اسیرتم”

بزرگترین مرکز خرید شارژ رایتل و ایرانسل و همراه اول و مستقیم در خاورمیانه :دی

زمانی نمی دانستیم دلار و سکه چیه ! گرونی چیه ! بزرگترین دغدغه زندگیمون این بود که وقتی آدامس میخریم عکسش تکراری نباشه !

 خرید شارژ رایتل ،

کیفیت اتفاقی نیست ، از تک استور شارژ بخرید :دی

بهترین احساس زمانی به من دست میده که بهم سلام میکنی ، چرا که میفهمم برای لحظه ای به ذهنت خطور کردم !

شارژ رایتل را ارزان نخرید :دی

خدایا … سر راهم کسی را قرار نده که در تقدیر من نباشد تا دلتنگی هایش مدام سهم من باشد و اوقات خوشش قسمت دیگری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.