اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

مطالب و اخبار جدید درباره همراه اول

ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺖ ﻣﯽ ﻧﺸﯿﻨﻢ … ﺑﻠﻨﺪ ﻣﯿﺸﻮﻡ، ﺁﺭﺍﻡ ﭼﺮﺧﯽ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﻭ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﺑﻌﺪ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻡ ﺳَﺮِ ﺟﺎﯾﻢ، ﺳﺮﻡ ﺭﺍ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻡ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻡ من میزارم بعد ماه رمضون روزه میگیرم که خدا هم سرش خلوت باشه ،بیشتر تو چش بیام :| ツ

جملات و متن های جدید در مورد همراه اول

��انسان حسود تصور می کند چنانچه پای همسایه اش بشکند، او بهتــــــــــر می توانــــــــــــد راه بـــــــــرود!

سری جدید اس ام اس های همراه اولی

�� هانری دونومتر: بسیار نـــــادر هستند کلماتی که ارزششان بیشتـــــر از " سکوت " باشد

نوشته های جدید در مورد همراه اول و شارژ همراه اول

دلیل اینکه من خلبان نشدم اینه که:( از خون میترسمo_0 . . . . . . . . . درسته ربطی نداره ، ولی به توام ربطی نداره �� یاد نگرفتی تو زندگی کسی دخالت نکنی؟؟؟؟ :|

پیامک های همراه اول

بزودی باید شاهد عکسهای دخترها در ماه رمضان باشیم ... من و نون و پنیر سحری همین الان یهویی o_O من و آش نذری همسایه مون افطار همین الان یهویی o_O من و گرسنگی ( دست رو شیکم ) همین الان یهویی o_O من و زولبیا o_O من و بامیه o_O

جملات خنده دار درباره خرید شارژ

کانون خانواده ما خیلی گرمه ! . . . . . . . . . یعنی تا میاد سرد بشه بابام کولرو خاموش میکنه اینایی که تو شروع صحبتاشون میگن فضولی نباشه ها… اینا آدمای ترسناکین چون به کمتر از شماره شناسنامه مامان باباتون راضی نمیشن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.